Promocja -52% na wszystko! Darmowa wysyłka od 300 zł. Pozostało tylko 

Często zadawane pytania

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
2. Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?
3. Jaki jest koszt wysyłki?
4. W jaki sposób mogę dokonać płatności?
5. Co zrobić, gdy dotrze do mnie uszkodzone zamówienie?
6. Czy mogę zareklamować zamówiony produkt?
7. Co zrobić, gdy mam wątpliwości podczas składania zamówienia?
8. Czy kolor zamówionego produktu będzie identyczny, jak ten na monitorze komputera?
9. Czy mogę sprawdzić jakość materiału i wydruku przed złożeniem zamówienia?
10. Czy mogę na waszym sklepie wydrukować produkt ze swojego zdjęcia?
11. Czy tusze stosowane do druku są bezpieczne?
12. W jakiej formie otrzymam zamówioną fototapetę?
13. Co to jest laminowanie?
14. Czy fototapety są zmywalne?
15. Jak mogę zamówić fototapetę z laminatem?
16. Jaką fototapetę wybrać do łazienki?
17. Czy fototapetę mogę stosować w kuchni? Jaką wybrać?
18. Jaką fototapetę wybrać do pokoju dziecka, by była trwała i bezpieczna?
19. Czy cena zamówienia zależna jest od wybranej grafiki lub efektów dodatkowych?
20. Czy mogę zamówić u was klej do fototapety?
21. Co jeśli w moim zamówieniu nie ma kleju?
22. Czy montaż fototapety jest skomplikowany?
23. Czy zajmujecie się montażem fototapet?
24. Czy moje dane osobowe są chronione?

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bezpośrednio poprzez sklep internetowy ecowall24.pl. Należy wybrać interesującą nas kategorię, a następnie odpowiednie zdjęcie. Kolejno musimy ustawić parametry produktu (typ i materiał), podać potrzebne wymiary (szerokość i wysokość), wybrać opcje dodatkowe (laminat; klej do zamówienia) i dodać spersonalizowany produkt do koszyka. Następnie przejdziemy do formularza zamówienia, gdzie podajemy wszystkie niezbędne dane. Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności.Zamówienia można również składać telefonicznie 607-767-746 oraz mailowo kontakt@ecowall24.pl

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?

Standardowe zamówienia są realizowane od 2 do 7 dni roboczych. W pilnych przypadkach możliwe jest ustalenie indywidualnego czasu realizacji zamówienia. Przesyłki kurierskie zazwyczaj dostarczane są do 48h.

3. Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki przy zamówieniu powyżej 300zł jest darmowy. Przy zamówieniach poniżej 300zł koszt wysyłki to 16,99zł (przy płatności przelewem) lub 21,99zł (płatność przy odbiorze). Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od kraju docelowego – dokładna kwota widoczna jest na końcowym etapie składania zamówienia, po wybraniu kraju wysyłki. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://ecowall24.pl/content/1-dostawa-i-platnosc

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Płatności mogą Państwo dokonać na trzy sposoby:
- płatność tradycyjnym przelewem bankowym (z własnego konta lub za pośrednictwem placówki pocztowej)
- szybkim przelewem przez serwis Przelewy24
- płatność przy odbiorze zamówienia u kuriera
Dogodną formę płatności wybiera się podczas składania zamówienia.

5. Co zrobić, gdy dotrze do mnie uszkodzone zamówienie?

W takiej sytuacji należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Jest to bardzo istotne, ponieważ brak spisanego protokołu może wpłynąć negatywnie na rozpatrzenie reklamacji. Kolejnym krokiem jest wysłanie wiadomości na adres kontakt@ecowall24.pl z opisem zaistniałej sytuacji oraz z załącznikiem w postaci zdjęcia spisanego protokołu oraz uszkodzonej przesyłki.

6. Czy mogę zareklamować zamówiony produkt?

Produkt będzie podlegał reklamacji jeśli będzie on niezgodny ze złożonym zamówieniem lub będzie posiadał wady techniczne. Należy wtedy napisać do nas dokładny opis sytuacji na adres kontakt@ecowall24.pl wraz z załącznikami w postaci zdjęć. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a o decyzji zostaniesz poinformowany również mailowo. Dokładne informacje znajdziesz tutaj: https://ecowall24.pl/content/9-zwroty-i-reklamacje

7. Co zrobić, gdy mam wątpliwości podczas składania zamówienia?

W takiej sytuacji zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie pod numerem 607-767-729 lub mailowo kontakt@ecowall24.pl. Nasz doradca odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące składanego zamówienia.

8. Czy kolor zamówionego produktu będzie identyczny, jak ten na monitorze komputera?

Kolor wydrukowanego zamówienia może nieznacznie różnić się od tego, który widzą Państwo na swoich monitorach. Nie stanowi to wady produktu, a wynika jedynie z indywidualnych ustawień monitora lub oświetlenia. Dlatego delikatne różnice w kolorze nie stanowią podstawy do reklamacji produktu.

9. Czy mogę sprawdzić jakość materiału i wydruku przed złożeniem zamówienia?

Oczywiście, jest taka możliwość. Należy napisać do nas wiadomość z taką informacją na adres kontakt@ecowall24.pl z linkiem do wybranego zdjęcia oraz z danymi do wysyłki i numerem kontaktowym. W odpowiedzi dostaną Państwo numer rachunku bankowego, na który należy uiścić zapłatę za koszt wysyłki próbki materiału (16,99zł). Po zaksięgowaniu wpłaty, przejdziemy do realizacji.

10. Czy mogę na waszym sklepie wydrukować produkt ze swojego zdjęcia?

Oczywiście, wystarczy na stronie głównej wejść w zakładkę https://ecowall24.pl/wlasne-zdjecie i dodać swoją grafikę. 

11. Czy tusze stosowane do druku są bezpieczne?

Tusze, których używamy w naszej drukarni są w 100% bezpieczne. Do procesu drukowania wykorzystujemy technologię druku lateksowego – najlepszą, jaka pojawiła się na rynku w ostatnich latach. Tusze marki HP z których korzystamy są oznaczone m.in. certyfikatem Ecolabel, nie wydzielają zapachu, a także nie emitują szkodliwych substancji.

12. W jakiej formie otrzymam zamówioną fototapetę?

Fototapety drukowane są w kilku częściach (brytach). Szerokość pojedynczego brytu uzależniona jest od całkowitej wielkości Państwa zamówienia. Szerokość jednego brytu, w zależności od zamówionego materiału wynosi od 70 do 123cm. Wysokość brytu jest zgodna z zamówionym wymiarem.

13. Co to jest laminowanie?

Laminowanie polega na pokryciu wydruku cienką warstwą bezbarwnego i bezwonnego lakieru płynnego. Poprzez laminowanie wydruk staje się odporny na różnego rodzaju zadrapania, zmywanie i ścieranie. Laminowanie odbywa się przy zastosowaniu specjalnej maszyny, dzięki czemu warstwa laminatu jest równomierna na całej powierzchni.

14. Czy fototapety są zmywalne?

Nasze fototapety można przecierać suchą lub delikatnie nawilżoną wodą ściereczką, w celu usunięcia zabrudzeń. Nie należy stosować żadnych detergentów, ponieważ mogą one uszkodzić druk. Fototapeta staje się zmywalna i wodoodporna, po zastosowaniu na niej laminatu.

15. Jak mogę zamówić fototapetę z laminatem?

Podczas konfigurowania swojego zamówienia należy wybrać opcję „TAK” w polu LAMINAT.

16. Jaką fototapetę wybrać do łazienki?

W łazience doskonale sprawdzi się fototapeta winylowa na flizelinie laminowana. Laminat zabezpieczy wydruk przed działaniem wody i ścieraniem.

17. Czy fototapetę mogę stosować w kuchni? Jaką wybrać?

Oczywiście, należy jednak wybrać odpowiedni materiał. Do kuchni również zalecana jest fototapeta winylowa na flizelinie z laminatem. Nadaje się ona do stosowania w pomieszczeniach o wyższej temperaturze i wilgotności.

18. Jaką fototapetę wybrać do pokoju dziecka, by była trwała i bezpieczna?

Do pokoi dziecięcych można wybrać, każdy ze stosowanych przez nas materiałów – jednak szczególnie polecana przez nas jest fototapeta winylowa na flizelinie. Jest ona trwalsza i wytrzymalsza od fototapety lateksowej, co w przypadku pokoi dziecięcych ma duże znaczenie. Technologia druku i materiały, które stosujemy przy wszystkich naszych produktach są w pełni bezpieczne i przyjazne dla środowiska, dlatego można ich bez obaw używać w pokojach dzieci.

19. Czy cena zamówienia zależna jest od wybranej grafiki lub efektów dodatkowych?

Cena uzależniona jest wyłącznie od rozmiaru Państwa zamówienia. Na wysokość ceny w żaden sposób nie wpływa wybrane zdjęcie, czy też efekty dodatkowe, takie jak sepia, kolor czarno-biały czy odbicia.

20. Czy mogę zamówić u was klej do fototapety?

Oczywiście, istnieje możliwość kupienia odpowiedniego kleju do zamówionej fototapety. Podczas konfiguracji swojego zamówienia, w pozycji Klej do fototapety należy wybrać opcję „TAK”. Wtedy odpowiedni klej zostanie dołączony do Twojego zamówienia.

21. Co jeśli w moim zamówieniu nie ma kleju?

Klej znajduję się w tubie, razem z fototapetą – jest to proszek spakowany w niewielki woreczek strunowy. W przypadku kłopotów ze znalezieniem kleju zalecamy otwarcie tuby z obu stron oraz wyciągnięcia jej zawartości.

22. Czy montaż fototapety jest skomplikowany?

Montaż fototapety nie jest skomplikowany. Należy go przeprowadzić zgodnie z instrukcją dołączoną do zamówienia. Proces montażu jest bardzo podobny do przyklejania standardowej tapety.

23. Czy zajmujecie się montażem fototapet?

Na chwilę obecną fototapety montujemy tylko u lokalnych klientów – w obrębie 30km od Śremu (woj. wielkopolskie).

24. Czy moje dane osobowe są chronione?

Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich.


Zapisz się I zyskaj 5% rabatu